Svaren på era frågor!


1. Fullständigt namn? - Saga Fredrika Maria Lindström
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? - Småland
4. Färg på ditt hus? - Röd 
5. Hus eller lägenhet? - Hus 
6. Klass? - 8:an
8. När gick du upp i morse? - Halv åtta, tror jag 
9. När ska du sova? - snart
10. Vad har du ätit idag? - Frukost, mat, kvällsmat, orkar inte skriva vad det var för något jag åt.
11. Dagens klädsel? Jeans, tröja
12. Dagens smink? Vanliga
13. Dagens roligaste? Vet ej
14. Vem chattade du med senast? Vet ej
15. Har du pojk-/flickvän? - Nej
16. Vem pratade du med sist? - mamma
17. Vem fick du senast sms ifrån? - Maja 
18. Film? - The black swan
19. Låt? - Euphoria
20. Mat? - Tacos, Potatismos och köttbullar
21. Dryck? - Saft
22. Färg? - Ljusblå
23. Stad? - Vet ej
24. Land?- Sverige, så klart
25. Ämne i skolan? - Idrott
26. Människa? Familjen
27. Gången du shoppade? - Förra veckan
28. Gången du bakade? - Förra veckan
29. Gången du stulit något? - Har aldrig stuligt något
30. Gången du rökte? - Har aldrig rökt
31. Personen du kramade? -Min lillasyster Elsa
32. Gången du pussade någon? - Elsa
33. Personen du dampade på? - Vet ej
34. Personen du bråkade med? - Min lillebror Anton
35. Personen du blev ovän med? - Anton
36. Personen du snackade i tel med? - Pappa
37. Gången du grät ? - Förra veckan
38. Personen du sa snygg till - Kom inte ihåg 
39. Svart eller vitt? - Vitt
40. Hund eller katt? - Hund
41. Ute eller hemma? - Hemma
42. Tvspel eller datorspel? - Datorspel
44. Ragga eller bli uppraggad? -Vet ej
45. Blont eller svart hår? - Båda
46. Har du blå ögon eller bruna? - Brun, grön 
47. Choklad eller lakrits? - Choklad
48. Coca cola eller fanta? - Coca cola
49. Pizza eller kebab? - Pizza
50. Randigt eller prickigt? - Randigt
51. Älska eller bli älskad? - Båda
52. Leva eller dö? - Leva
53. Personer du älskar? - Min familj och vänner 
54. Personer du hatar? - Personer som ljuger
55. Glassar du ätit på en dag? - Kommer inte ihåg
57. Personer du saknar just nu? - Isabelle
58. Gånger ditt hjärta brustit? - Hemligt
59. Kommer du inte överens med? - Kommer inte på någon
60. Ska du träffa imorgon? - Vänner
61. Sjöng du senast för? - Vet ej
62. Spelade du tvspel med senast? - Anton
63. Vill du ta med på resa nu? - En kompis
64. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
65. Förtjänar att dö? - Ingen
66. Är söt? - Det finns många jag tycker är söta
67. Gör dig glad? - Att dansa, familj och vänner
68. Gör dig ledsen? - Om någon ljuger för mig, om någon nära dör
69. Vill du helst göra nu? - Sova
70. Önskar du att du slapp göra - Vet ej 
71. Vill du ha nu? - Inget
72. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Har fyllt år i år, men nästa år har jag inte tänkt på
73. Längtar du till? - Till jag får träffa Isabelle
74. Tycker du om dina betyg?- Okej, bra
75. Är det bästa som hänt dig? - Det är många saker
76. Är du kär? - Kanske det, vem vet
77. Hur lång är du? - 1,60
78. Första tanken när du vaknade? Gud, vad jag är tröt 
79. Sista tanken när du somnade? Hemligt
80. Hur mycket är klockan nu? - 22.09
90. Beskriv dig själv med tre ord Snäll, Omtänksam, Perfektionist
100. Skulle du vilja flytta utomlands, vilket land isf? Jag vet inte om jag vill flytta utomlands, det har jag faktiskt inte tänkt på
101. Vad har du för smak när det gäller kläder? Min egen
102. Vilken är din favorit färg? Ljusblå
103. Har du några husdjur? Japp, Två hundar
104. Vilket är dit favorit land? Sverige, så klart
105. Vilken är din bästis, och vad heter hon/han? Jag har många kompisar men jag har en bästis som jag har känt hela mitt liv och hon heter Maja, och sen har jag en annan bästis som bor i Jönköping och hon heter Iasbelle! 
106.
Det var alla frågor och svar, hoppas ni blev nöjda med svaren!!!!!
LOVE SAGA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback