Om jag inte skulle ha dig, vem skulle jag då ha?

Jag älskar dig så sjukt mycket, du ställer alltid upp för mig och är där när jag behöver dig. Du ser när jag inte mår bra, även om jag inte visar att jag är ledsen så ser du det, men det kan ingen annan se för det är bara du. Livet är inte så enkelt alltid men du finns alltid där och jag är så himla glad att ha just dig som min bästa vän! När jag är ledsen eller behöver prata om något, kan jag alltid vända mig till dig för du bryr dig om mig och jag är så himla glad för det. Jag vet att jag någon gång gjort något riktigt dumt mot dig, men du fanns ändå alltid där. Det jag gjorde ångra jag så sjukt sjukt mycket, och jag har sagt förlåt och du sa att det var okej, du gav mig en andra chans. Om jag inte haft dig skulle mitt liv kanske inte sett ut så här idag. Vi har känt varandra sen vi var bebisar. Allt vi gjort tillsammans, alla bus, skämt och skratt. Vi berättar allt för varandra. Vi har växt upp tillsammans och vi är som systrar och har alltid varit. Du vill alltid hjälpa mig när jag behöver dig och det är jag glad över. Om jag inte skulle ha dig, vem skulle jag då ha? Jag skulle inte vilja ha någon annan för du är den bästa vännen man någonsin kan önska sig. Det är svårt att hitta vänner som ska finnas där hella din uppväxt men jag hittade dig och du hittade mig. Vår vänskap betyder allt, och om jag skulle få välja många vänner eller en bästa vän så skulle jag valt dig.

När vi skulle börja förskolan kom vi i samma klass och sen har vi gått i samma klass till 6, men i 7 splitrades vi ifrån varandra och jag blev jätte ledsen, även om vi träffas på fritiden och på rasterna så är det ändå inte samma sak. Vår vänskap har alltid varit lika stark och är fortfarande det.  Du är min bästa vän över allt annat och det är jag så sjukt glad över. Och vi kommer alltid att vara bästa vänner för alltid, och jag älskar dig så sjukt sjukt mycket Maja!

Vad som än händer så är det alltid du och jag!






I LOVE YOU!



Äkta vänskap är att förstå varandra, utan att säga ett ord. Äkta vänskap är att kunna skratta med och åt varandra, utan att vara elaka. Äkta vänskap är att göra saker tillsammans. Äkta vänskap är att uppleva saker tillsammans. En äkta vän går inte bakom ens rygg och pratar skit om en. En äkta vän vågar stå upp för en, i både med- och motvind. Äkta vänskap bygger på förtroende och tillit.




Jag älskar dig Maja!





Aw!!

Saga, kan bara säga att JAG ÄLSKAR DIG MIN VÄN! <3 betyder mycket för mig!

foreeeeever. <3

2012-06-08 // 19:20:49
» Elsa

ÄLSKAR dig och din blogg! LÄmnar den aldrig utan ett smile på läpparna! Hoppas du läser detta och känner dig HYLLAD för det är DU värld! Ha det bra, KRAM :)

2012-06-17 // 16:31:41

Tack Elsa!

Jag uppskatar verkligen det och ska försöka att blogga mer men har så sjukt mycket att göra nu

För sommar jobbar nu från 7 till 4 på dagen och efter det så är jag sjukt trött, och på helgérna är min familj i våra tre sommar stugor som inte har så bra internet uppkoppling så har svårt att blogga där, men jag ska göra så gott jag kan.

Enu ett stort tack för din fina komentar!

2012-06-19 // 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback