Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag!

HEJ!

 Idag har jag jobbat och fick faktiskt inte städa idag, vilket var väldigt skönt istället fick jag och tre till måla bräder till ett ny bygge som de håller på med, vilket var varmt och vi var tvungna att ha handskar på oss för det var ju röfärg vi målade med, så efter ungefär tre timma hade man värsta randen när man tog av sig handskarna, vilket såg väldigt dumt ut, plus en sak till fick blåser på händerna så kunde inte ens öppna läsk flaskan när jag kom hem och skulle äta, så pappa fick göra det, men men när man jobbar så får man ju jobbet tåla, haha!


Jaa, skulle ju lägga ut lite bilder från konfirmationen, som jag sa i maj men ja ni vet ju hur jag är.
Men tänkte faktiskt lägga ut de nu så här kommer det!


































Japp, det var bilderna, kommentera gärna vad ni tycker om dem och vad ni tycker om min blogg?
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback