Saknar er!

HEJ!
Igår var jag, Maja och Josefine hemma hos Maja vi hade tjejkväll så vi gjorde mat och hade lite tjej spel.
Vi hade jätte roligt och det var så länge sen vi va!




Saknar den tiden med er då vi alltid va tillsammans!

Jag saknar er så, När vi gick i samma klass från 1 till 6. Vi var alltid tillsammans även om vi bråkade och var arga på varandra. Vi va som en familj för varandra och hade så roligt tillsammans, vi fem, jag, Maja, Kajsa, Josefine och Johanna var allt på den tiden. Vi delade på sorg, saknad, skratt, bus och vi var alltid på rasterna, vi satt alltid tillsammans. Vi hade även kommit på ett namn på oss, det var stjärnorna. Men när vi skulle börja 7: an så splittrades vi tyvärr och gick inte längre i samma klass. Jag saknar det gänget så mycket. Har tittade på så många bilder från den tiden och då faller det alltid några tårar. Tiden med er kommer att vara saknad och den kommer jag aldrig att glömma.

Jag älskar er!



LOVE SAGA



aww, så gullig du är saga!

vi kommer inte alltid vara tillsammans men vänskapen kommer alltid finnas där!¨

Jag älskar er flickor! puss från josefine

2012-02-19 // 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback