Hemma igen!

HEJ!
Har varit på stranden idag, solat och badat!
Gick ner  till stranden vid 12 tiden tror jag och var där till halv två, och sen blev det lite dåligare väder så gick till stugan och åt mat, efter det blev det fint igen så gick ner till stranden igen, hade inte tänkt bada ( Hade inte bad kläder på mig utan shorts och linne), men så skulle vi gå och leta efter snäckor men istället blev man nerskvätt av lillsyrran, hon började skratta, så jag tog henne och började skvätta vatten på henne!
 
Sen åkte vi hem till mormor för att lämna henne och jag skulle klippa gräset, men så gick det inte att starta gräsklipparen för den hade gått sönder.
 
Och nu sitter jag här vid datorn, nu vet ni hur min dag har sett ut!
LOVE SAGA
 
 
 


Riktigt fin blogg !

- Hoppas du har haft en bra dag <3

Svar: Tack, japp haft en underbar dag!
Saga Lindström

2012-08-15 // 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback