Har varit hos Kajsa!

HEJ!
I onsdags var vi och badade någonstans, efter det var jag hos frisören och efter det åkte jag till Kajsa och sov över där. Vi hade hur roligt som helst, hade inte träffat henne på hela sommarlovet. Jag hjälpte till lite med hennes hästar, som faktiskt är riktigt roligt även om jag inte är en häst människa. Sen tittade vi på TV, badade, spelade kort, pratade och mycket mer!
 Vid fem på torsdagen kom farmor och hämtade mig och skjusade mig och Anton (Anton hade varit hos farmor) till mamma!
 
Idag kom Elsa in och väckte mig vid halv nio, så då gick vi ner och tittade på TV och åt lite frukost!
Senare idag vet jag inte, men mamma kommer hem tidigt idag, så det kanske blir att vi åker någonstans! 
LOVE SAGA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback