För världen är du bara någon,men för mig är du hela världen!♥














HEJ!
Har inte bloggat på länge, som ni säkert märkt! Har varit i våran ena sommarstuga i två veckor, och har då inte orkat eller haft tid, hade gäster från Polen den första veckan och den andra veckan var de några andra kompisar som kom, så ni förstå!

Igår var jag i Växjö med mamma och min lillasyster Elsa för att träffa min farmor Ingrid och mina två kusiner Adam och Agnes, så vi åt glass i det ganska fina vädret men efter en stund började det regna så vi fick gå till bilarna och säga HEJ DÅ! Träffar inte mina kusiner så ofta för det bor ganska långt bort från mig.

Just de ja, kommer inte att blogga på några dagar för att jag ska göra en sak som jag berättar när jag kommer hem, så ses!




 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback